PragmaGO z powodzeniem zakończyła ofertę trzyletnich*, niezabezpieczonych obligacji korporacyjnych, pozyskując kwotę 50 mln zł. Zapisy złożyło 1415 inwestorów.
Obligacje zostaną wprowadzone do obrotu na rynku regulowanym Catalyst GPW. Oprocentowanie obligacji jest zmienne (oparte o WIBOR 3M + 4,25 punktów procentowych) i wyniesie w pierwszym okresie odsetkowym 9,44%.
PragmaPay stymuluje małe firmy do rozwoju i działa jak poduszka finansowa. Pozwala łapać rynkowe okazje, zwiększać marżę i nie rezygnować ze zleceń tylko dlatego, że chwilowo brakuje gotówki na start. To transparentne finansowanie – umowa jest prosta, a koszty dla kupującego stałe, przejrzyste i niezależne od zmian stóp procentowych. Poprzez partnerstwo z Shoper realizujemy naszą misję – wyrównywania szans w dostępie do kapitału dla mikro i małych firm. PragmaPay daje korzyści obu stronom transakcji – zyskuje zarówno kupujący, jak i sprzedający na platformie Shoper
Z sukcesem zakończyliśmy emisję serii D4, pozyskując łącznie 50 mln zł. To największa w historii PragmaGO emisja niezabezpieczonych papierów dłużnych. Pomimo skorzystania z opcji nadprzydziału, popyt ze strony inwestorów przewyższył podaż, co przełożyło się na redukcję zapisów. Spółka cieszy się zaufaniem inwestorów, którzy docenili rekordowe wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. Niedawne podwyższenie kapitału zakładowego dodatkowo umocniło naszą wiarygodność i stabilność finansową
– mówi Jacek Obrocki, Wiceprezes Zarządu PragmaGO.
PragmaGO sfinansowała w pierwszym kwartale br. należności o wartości 720 mln zł, czyli 36% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku. Liczba klientów korzystających z usług Spółki wzrosła w tym okresie o 39% rok do roku i wyniosła 13,4 tys. W segmencie embedded finance (BNPL B2B, Merchant Cash Advance B2B) udzielono łącznie 183 mln zł finansowania, co oznacza wzrost o 67% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.